wtorek, 18 grudnia 2012

Hohohohoh :*

Organizuję konkurs ! A jakii no wiadomo świąteczny !
Konkurs jest prosty a nagrody SUPEROWE!
Tematem konkursu będzie przygotowanie świątecznej kartki. Ale to nie ma być w artbooku!
Konkurs polega na stworzeniu swojej magiczno-świątecznej kartki. ! Ma ona być wykonana z różnych rzeczy ale w internecie NIE chodzi tu o rysunek w realu. Do kartki możecie wykorzystywać wszytskie rzeczy które znajdziecie w INTERNECIE. Możecie użyć do tego moviestar. ! WSZYSTKO.!
Kartka ma być robiona w jakim tylko chcecie programie np PAINCIE . Jest to najprostszy program do wykonania świątecznej kartki. Ma być to tak jakby obrazek z równymi świątecznymi screenami.
Mam nadzieję że pomysł się podoba. !
Aby wziąść udział w konkursie należy TYLKO napisać mi na msp (nazwę użytkownika) i (email z którego pracę do mnie wysyłacie) .
Wszystkie prace na email : cleo300720@wp.pl lub karahak@wp.pl
Należy to skopiować przed wysłaniem załącznika.
NAZWA NA MSP:
VIP: (tak lub nie)

To wklejacie mi również do pracy. i oczywiscie temat pracy.
Mam nadzieję że praca się podoba.
NAGRODY:
1miejsce 3 prezenty z lz
2 miejsce -1 prezent z lz
3.- 20 filmów
4- 10 filmów
Wyróżnienia:
po 4 filmach 

0 komentarze:

Prześlij komentarz