sobota, 2 lutego 2013

Poradnik Mody (1)

Hejka. Witam w naszym Poradniku Mody. Będziemy przedstawiać wam tutaj różne fajne porady modowe w realu lub na MovieStarPlanet . Zapraszam was na wszystkie notki modowe . Mam nadzieję, że wpadną każdemu z was do gustu !
_______________________________________________________________________________

Witam o to pierwsza notka modowa ! c; Będzie ona przedstawiała styl na MSP i w realu. Zapraszam wszystkich serdecznie.

Najpierw zajmiemy się modą na Moviestarplanet. c;
Aby stworzyć fajny look nie musicie posiadać żadnych skomplikowanych umiejętności ! Wystarczy wam podstawowa fajna paleta kolorów oraz umiejętność ich dopasowania co w cale nie jest trudne !
Ja dziś zaprezentuję wam jeden fajny looczek który zajął mi tylko 15 minut a wygląda odjazdowo.
Sami zobaczcie :

Obrazek jest troszkę przerobiony w Picassie, żeby był bardziej nasycony i ładniejszy.
Kolory które użyłam :
Kolory również specjalnie są rozmazane.
Oczywiście look możecie przerabiać i róbić w innych kolorach.
Ponieważ komputer bardzo mi muli. W innych kolorach pokaże wam następny look.
A tutaj powiem tylko tyle że fajne również może wyglądać:
Zamiast bieli - pudrowy róż, lub jasny żółty
Zamiast Zieleni- błękit ( pasuje do różu) lub fiolet (pasuje do jasnego zółtego)
Zamiast czarnego- Tutaj najlepiej jaśniejszy czarny lub typowy szary !

TEN LOOK JEST NIE DLA VIP ! KOLEJNY LOOK ZATEM BĘDZIE DLA VIP. BĘDZIEMY RAZ DLA VIP RAZ DLA NIE DLA VIP ROBIĆ .

A teraz fajna moda w realu :

Zobaczcie co dziś znalazłam w internecie. Wpisałam w google : Moda na 2013 i znalazłam świetny look zobaczcie sami :
I to jeszcze z cenami ! Super ! Mi podoba się bardzo . Z chęcią kiedyś gdy będę starsza zakupie taki look . Bo an razie nie mam kasy a mam dużo fajnych ciuchów. Czego z tego looka mi brakuje ? Kurtki, takiego t-shirtu, torebki. Mam converse i takie spodnie.. A co wam ?
Pochwalcie się w komentarzu !

Mam nadzieję że wszystko z tego posta wam się przyda ! c;
Pozdrawiam basia20



0 komentarze:

Prześlij komentarz