niedziela, 16 grudnia 2012

Karolina

Bezczelna, wredna, nienawidząca ludzi, nie potrafiąca kochać, podła, zimna osoba.
Ale najważniejsze, że chociaż czasami staram się to 'zakorektorować'. Jeżeli nie znasz mnie od takiej strony to nie znasz mnie. Bywa ._. Nienawidzę jak ludzie mówią, że jestem ładna czy coś. Nie używam też Photoshopa -,- Patrząc na siebie czuję obrzydzenie. Fe :c Ale jestem też dosyć utalentowanym człowiekiem. Od 6 lat uczę się gry na fortepianie, od 3 lat śpiewam, 2 lata tańczę. Urodziłam się 24 lipca 1999r. czyli mam 13 lat i proszę mnie nie postarzać, jedynie odmładzać :D Nie jestem żadnym punkiem, emo, gotem czy jak chcecie. Po prostu noszę glany bo mi się podobają. I to, że słucham Metalu i Rocka nie zmienia postaci rzeczy. Mam nadzieję, że te informacje wyczerpały Was na śmierć. :c
Macie tu kilka moich zdjęć x.x : 








Żegnajcie ;*

1 komentarze:

  1. Jestem w twoim wieku :D
    Też prowadzę bloga, jak chcesz to dam ci linka, jak coś pisz na maila lub na msp: jadwisia999 ;)

    OdpowiedzUsuń